- Cyfrowy Polsat - http://www.raportroczny2012.cyfrowypolsat.pl -
Obsługa i utrzymanie Klienta
Stale podwyższamy jakość obsługi klienta, korzystając z najnowszych osiągnięć technologicznych. Naszymi atutami są zaangażowana i doświadczona kadra menedżerska oraz duża elastyczność działań wspomagana szybkim procesem decyzyjnym.
Używamy zaawansowanego systemu zarządzania relacjami z klientami stworzonego przez naszych specjalistów w oparciu o zintegrowaną platformę obsługującą między innymi telefon, faks, e-mail, SMS, TTS oraz standardową korespondencję pocztową. System zarządzania relacjami z klientami pozwala kompleksowo, terminowo i efektywnie realizować oraz dokumentować obsługę wszystkich zgłoszeń abonentów.
W naszym Centrum Obsługi Klienta część pracowników dedykowana jest wyłącznie do obsługi zapytań klientów w zakresie naszej oferty telefonii komórkowej i dostępu do szerokopasmowego Internetu.
W 2009 roku wprowadziliśmy nowy program utrzymaniowy w celu obniżenia wskaźnika odpływu abonentów, zwiększenia satysfakcji i zadowolenia naszych abonentów oraz zwiększenia przychodów. Stale rozwijamy nasze programy utrzymaniowe, tak aby przedstawić abonentom ofertę usług dostosowaną do ich potrzeb. W naszej strukturze organizacyjnej wyodrębniliśmy pion dedykowany utrzymaniu klienta i przypisaliśmy do niego znaczne zasoby.
Article printed from Cyfrowy Polsat: http://www.raportroczny2012.cyfrowypolsat.pl
URL to article: http://www.raportroczny2012.cyfrowypolsat.pl/biznes/segment_uslug_swiadczonych_klientom_indywidualnym/sprzedaz_i_marketing/obsluga-klienta/
Click here to print.
Copyright © 2013 Polsat. All rights reserved.