- Cyfrowy Polsat - http://www.raportroczny2012.cyfrowypolsat.pl -
Nasi widzowie i klienci
Oferujemy naszym widzom i klientom rozrywkę, która dla Polaków jest szczególnie istotna. Spośród Europejczyków spędzamy przed telewizorami najwięcej czasu – ponad cztery godziny dziennie. Natomiast w rankingu światowym z tym wynikiem plasujemy się na drugim miejscu, tuż za Amerykanami.
To spowodowało, że w ciągu ostatnich lat świadomość widzów, i tym samym naszych klientów, znacznie wzrosła. Znają oni dobrze swoje prawa, mają szeroką wiedzę o samych produktach, orientują się w ofercie dostępnej na rynku. Również stale rosnąca liczba kanałów telewizyjnych wpływa na fragmentaryzację i wysoką konkurencyjność rynku telewizyjnego. To wszystko sprawia, że dbałość zarówno o jakość oferowanych usług i produktów, jak i o poziom obsługi klienta jest jednym z naszych priorytetów. Chętnie wprowadzamy technologiczne nowości, stale podnosimy atrakcyjność naszej oferty programowej oraz dbamy o dobry kontakt z naszymi abonentami i satysfakcję naszych widzów z dostarczonych im pakietów programowych, która znajduje odzwierciedlenie w rosnących wynikach oglądalności.
Marki Cyfrowy Polsat i Telewizja Polsat są rozpoznawalne, lubiane i cenione przez polskich konsumentów. Wierzymy, że są kojarzone z wysoką jakością usług oferowanych w atrakcyjnej cenie i skierowanych do całych rodzin. Według TNS posiadamy najwyższą (75%) spontaniczną rozpoznawalność marki wśród operatorów cyfrowej telewizji satelitarnej w Polsce (procent grupy docelowej, który bez pomocy ankietera jest w stanie podać nazwę marki, według badania TNS „Świat płatnej telewizji i Internetu mobilnego”, sierpień 2012).
Potwierdzeniem bardzo wysokiej jakości naszych produktów i usług jest również II miejsce w corocznym rankingu „Pulsu Biznesu” Giełdowa Spółka Roku w kategorii „Jakość produktów i usług”. Ponadto w 2012 roku nasz kanał główny POLSAT był najczęściej wybieraną stacją wśród widzów w grupie 16–49 lat. Także nasze biuro reklamy Polsat Media po raz kolejny zostało najlepiej ocenionym biurem reklamy telewizyjnej w 2012 roku spośród największych polskich grup mediowych – nadawców stacji ogólnopolskich. Wyróżnienie w raporcie „Media & Marketing Polska” Polsat Media otrzymał od ankietowanych pracowników domów mediowych oraz od agencji reklamowych odpowiedzialnych za media. Biuro reklamy Polsatu doceniane jest za standardy obsługi oraz relacje biznesowe z partnerami, które oceniono na najwyższym poziomie.
Więcej informacji dotyczących narzędzi związanych z obsługą Klienta znajduje się w części “Sprzedaż i marketing“.
Article printed from Cyfrowy Polsat: http://www.raportroczny2012.cyfrowypolsat.pl
URL to article: http://www.raportroczny2012.cyfrowypolsat.pl/interesariusze_i_otoczenie/nasi-widzowie-i-klienci/
Click here to print.
Copyright © 2013 Polsat. All rights reserved.