Nasze kanały

Nasze portfolio kanałów jest skierowane do wszystkich najważniejszych segmentów widzów. Pod marką “Polsat” nadawanych jest 20 stacji, z czego cztery w jakości HD.

Polsat

Nasz główny kanał POLSAT jest największy w kategorii udziałów w widowni w grupie komercyjnej, mieszczącej się w przedziale wiekowym 16 – 49 lat, w której w całym 2012 roku posiadał 15,7% widzów. Dostępny jest także w jakości HD.

Stacja emituje program codziennie, przez całą dobę. Znajduje się w ofercie cyfrowej telewizji naziemnej na drugim multipleksie (MUX-2). Jest również cały czas dostępna w naziemnej telewizji analogowej.

Poza dystrybucją sygnału naziemnego programy POLSATU są emitowane w jakości SD i HD w większości sieci kablowych oraz na platformach satelitarnych.

Kanały tematyczne Grupy Cyfrowy Polsat

  Kanał Grupa docelowa Udział w widowni w grupie docelowej stacji w 2012 roku Zawartość programowa Informacje dodatkowe
polsatsport Polsat Sport mężczyźni
16–59 lat
0,9% Pierwszy kanał sportowy w ofercie Grupy. Oferuje relacje sportowe i audycje tematyczne. Najważniejsze dla stacji dyscypliny to: (i) siatkówka (Mistrzostwa Świata, Liga Światowa, World Grand Prix, Plus Liga), (ii) lekkoatletyka (np. Diamond League), (iii) piłka nożna, (iv) piłka ręczna, (v) boks (vi) zawody MMA. Najpopularniejszy kanał sportowy w 2012 roku, tak w grupie komercyjnej, jak i w swojej grupie docelowej. Kanał dostępny jest w jakości SD i HD.
pse_logo_1 Polsat Sport
Extra
mężczyźni
16–44 lata
0,3% Prezentuje ciekawe wydarzenia sportowe, w tym relacje z wyścigów Formuły 1 (pełen przebieg, łącznie z treningami), z najważniejszych turniejów tenisowych (np. Wimbledon) czy Ligi Mistrzów piłki ręcznej. Piąty kanał sportowy. w Polsce w grupie mężczyźni 16–44, a także w grupie komercyjnej. Kanał dostępny jest w jakości SD i HD.
psn_logo Polsat Sport News mężczyźni
16–44 lata
0,4% Jest to kanał FTA nadawany w technologii DTT. Na ramówkę stacji składają się aktualności sportowe, a także relacje z wydarzeń sportowych oraz formaty publicystyczne. Kanał nadaje od maja 2011 roku, dane nt. oglądalności dostępne od listopada 2012 roku.
film_logo Polsat Film 16–49 lat, użytkownicy telewizji kablowej i satelitarnej 0,5% Szeroka oferta filmów. Światowe hity, filmy z czołówki box-office, a także produkcje kina niezależnego. Oferta oparta w znacznym stopniu na produkcjach wytwórni Sony Pictures Television International oraz 20th Century Fox TV. Kanał dostępny jest w jakości SD i HD.
cafe_logo Polsat Café kobiety 16–44 lata 0,5% Oferta programów lifestylowych, o modzie, urodzie i stylu życia, w ofercie znajdują się także zagraniczne edycje różnych formatów (Moment prawdy, You Can Dance).
play_logo Polsat Play mężczyźni 16–44 lata 0,5% Programy poświęcone różnorodnym męskim hobby, np. wędkarstwo, motoryzacja, a także prezentacja modnych gadżetów
pl2_logo Polsat 2 wszyscy 16–49 lat 1,5% Powtórki programów, które miały premierę na innych kanałach Grupy. Dziewiąty w rankingu najczęściej wybieranych kanałów w Polsce. Kanał jest dostępny również za pośrednictwem satelity w innych krajach (np. USA).
news_logo Polsat News wszyscy 16–49 lat 0,7% 24-godzinny kanał informacyjny, w znacznej części realizowany na żywo, poświęcony wydarzeniom w Polsce i na świecie.
biznes_logo Polsat Biznes top management 0,05% Najświeższe informacje i komentarze do istotnych wydarzeń na rynku Kanał nabyty przez Grupę Polsat w lutym 2007 roku. Do lutego 2013 roku kanał nadawał pod nazwą TV Biznes.
jim_logo Polsat Jim Jam dzieci w wieku 4–6 lat 4,4% Oferta dziecięcych programów rozrywkowych Nadawany w oparciu o umowę joint venture między Grupą Polsat a ChelloZone.
crime_logo Polsat Crime & Investigation Network 16–49 lat, użytkownicy telewizji kablowej i satelitarnej 0,15% Programy kryminalne, oparte na faktach. Dokumenty prezentujące pracę policji, detektywów czy laboratoriów kryminalistycznych. Wspólny projekt Grupy Polsat i A+E Networks UK. Kanał nadaje od końca listopada 2011 roku.
food_logo Polsat Food kobiety 16–49 lat 0,13% Kanał kulinarny. Oparty na programach z oferty Food Network. Wspólny projekt Grupy Polsat i Scripps Networks Interactive. Kanał nadaje od 22 listopada 2012 roku.
explo_logo Polsat Viasat Explorer* mężczyźni 16–49 lat b.d. Kanał dedykowany mężczyznom, oferuje programy prezentujące ekstremalne zawody, sporty, wyprawy do trudno dostępnych miejsc. Wspólny projekt Grupy Polsat i Viasat Broadcasting
nature_logo Polsat Viasat Nature* wszyscy 16–49 lat b.d. Oferuje programy przyrodnicze dla całej rodziny, tak dotyczące dzikich zwierząt, jak i zwierząt domowych. Wspólny projekt Grupy Polsat i Viasat Broadcasting.
history_logo Polsat Viasat History* wszyscy 16–49 lat b.d. Oferuje różnorodne programy związane z historią różnych okresów. Wspólny projekt Grupy Polsat i Viasat Broadcasting.

* Kanały dostępne w badaniu od stycznia 2013 roku.

Udziały w widowni kanałów Grupy Polsat w latach 2010-2012 (dane w proc.):

kanał 2010 2011 2012
POLSAT 16,03 16,45 15,71
Polsat 2 0,97 1,45 1,49
Polsat News 0,52 0,66 0,74
Polsat Sport 0,56 0,65 0,67
Polsat Film 0,29 0,39 0,42
Polsat Play 0,23 0,33 0,39
Polsat JimJam [JimJam] 0,21 0,30 0,38
Polsat Cafe 0,22 0,33 0,36
Polsat Sport Extra 0,18 0,17 0,17
Polsat Crime & Investigation Network (1) 0,12
Polsat Sport News(2) 0,28
Polsat Biznes(3) 0,04 0,02 0,02
Polsat Futbol(4) 0,02 0,03 0,01

Źródło: NAM, grupa docelowa: wszyscy 16–49 lat, cała doba.
1 Kanał w badaniu od stycznia 2012 roku.
2 Kanał w badaniu telemetrycznym od listopada 2012 roku (dane za ten okres).
3 Do lutego 2013 roku kanał nadawał pod nazwą TV Biznes.
4 Kanał nadawał do końca maja 2012 roku (w roku 2012 dane za ten okres).