Sieć sprzedaży produktów i usług cyfrowej telewizji
Sprzedaż naszych usług odbywa się za pośrednictwem sieci sprzedaży obejmującej swym zasięgiem całą Polskę.
Dystrybucję naszych produktów i usług prowadzimy za pośrednictwem dwóch głównych kanałów sprzedaży:
- kanał sprzedaży detalicznej;
- kanał sprzedaży bezpośredniej D2D (door-to-door).
Na dzień 31 grudnia 2012 roku nasza sieć składała się z 827 punktów sprzedaży. Od kwietnia 2012 roku w ramach współpracy z operatorem sieci Plus prowadzimy wzajemną sprzedaż usług. Dzięki temu nasza standardowa oferta na koniec 2012 roku była dostępna dodatkowo w prawie 800 punktach spółki Polkomtel Sp. z o.o.
Sprzedaż usług dostępu do internetu
Na 31 grudnia 2012 roku klienci mogli skorzystać z usług szerokopasmowego Internetu w 780 autoryzowanych punktach sprzedaży znajdujących się w zasięgu technicznym sieci HSPA i LTE oraz poprzez kontakt z jednym z przedstawicieli sprzedaży bezpośredniej w 18 biurach regionalnych.
Sprzedaż usług telefonii komórkowej
Klienci mogą skorzystać z oferty usług telefonii komórkowej w prawie wszystkich naszych autoryzowanych punktach sprzedaży. Na 31 grudnia 2012 roku oferta telefonii Plus była dostępna w ponad 700 punktach sprzedaży naszej sieci.
Telefoniczne centrum sprzedaży (Call Center)
Nasze Call Center to 600 stanowisk telefonicznych oraz około 150 stanowisk back-office do obsługiwania pisemnych wniosków (w tym faksowych i e-mailowych). Operatorzy Call Center przekazują klientom informacje o naszych usługach, pośredniczą w podpisywaniu umów abonenckich, przyjmują ewentualne reklamacje, udzielają informacji na temat płatności oraz zapewniają innego rodzaju wsparcie w ramach obsługi klienta.
Online
Nasza strona internetowa pełni ważną rolę informacyjną dla rosnącej liczby abonentów i potencjalnych klientów. Za jej pośrednictwem klienci mogą zapoznać się z naszą ofertą programową, multimedialną i telekomunikacyjną, zamówić sprzęt odbiorczy razem z wybranym pakietem, znaleźć najbliższy punkt sprzedaży czy zamówić dostęp do treści VOD.
Strona internetowa umożliwia także dostęp do sekcji „Rozrywka Online”, w której abonenci mogą oglądać powtórki programów i wybrane kanały na żywo, a także korzystać z pakietów telewizji internetowej ipla w specjalnych niższych cenach, a abonenci pakietu HBO HD – z dostępu do płatnego serwisu HBO GO.
Internetowe Centrum Obsługi Klienta jest zaawansowanym narzędziem umożliwiającym abonentom bezpieczny i bezpłatny dostęp do naszych zasobów back-office i pomocy technicznej w trybie online. Przez naszą stronę internetową abonenci mogą m.in.:
- sprawdzić saldo swoich płatności;
- wydrukować przelew pocztowy lub zlecenie płatności w banku;
- sprawdzić specyfikację techniczną posiadanych dekoderów;
- wydrukować odpowiednie instrukcje obsługi;
- wznowić połączenie z satelitą;
- przywrócić fabryczne ustawienie kodu PIN w dekoderze;
- uregulować opłaty za pomocą płatności elektronicznych;
- skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Magazyn centralny
W celu obsługi wszystkich naszych kanałów dystrybucji stworzyliśmy własny magazyn centralny wraz z systemem logistycznym. W magazynie centralnym o łącznej powierzchni ok. 9500 m2 składujemy dekodery, modemy, akcesoria, części oraz różnego rodzaju materiały niezbędne do zapewnienia sprawnego działania w obszarze logistyki i sprzedaży, w tym opakowania i materiały reklamowe. Nasz system logistyczny i magazyn umożliwiają nam przygotowanie do dostawy 15 000 preaktywowanych dekoderów dziennie oraz składowanie do 700 000 sztuk sprzętu.